La Floresta Pearson - Sitges

March 5, 2023
March 2023

near La Floresta Pearson, Catalunya (España)

La Floresta Pearson - Sitges
Des de la Floresta anem a buscar la llera del riu Llobregat tot seguint la riera de Vallvidrera
A data d’avui 5/3/23 al km 7,28 hi ha un tram de 500 m de la riera està en moviment de terres i es pot passar per un corriol fet per pas de vianants.
Al camí entre camps i la línia de l’AVE s’ha d’arribar fins al camí de pla de la Torre, els altres camins que travessen estan tancats o per una banda o per l’altra.
Quant s’arriba a la rotonda passats els pàrquings de la Colònia Güell, km 17,5, prendre la pista que surt tot just passada la rotonda, el primer camí queda tallat.
Al coll de la creu de Querol km 21,5, comença una forta pujada cap a la coll de Querol, Turó del Porro i la Serra de mas de Segarra són unes fortes pujades bastant empinades
Seguim per la Carrerada i enllacem amb la carretera de Begues.
Prop del Puig de la Creu és el punt mes elevat de la ruta, des d’aquí comencem a desendir cap a la Creu de coll Fitó, passem per plana Novella, aquesta vegada no m’arribo al santuari budista, però passem molt aprop
Seguim fins arribar a Sitges per acabar a l’estació de tren per retornar cap a casa.

• Photo of NuriaSabates
    NuriaSabates Apr 19, 2023

Hola Anna, Em dic Nuria i visc a la Floresta. He vist qué surts molt en bici i voldria saber si t’agradaria trobar-nos i sortir un dia plegades . Jo tinc molta disponibilitat i una bicicleta elèctrica molt xula que m’agrada fer rodar. Ja em diràs algo. Salutacions