Photo ofLa Casilla-Creu de maials-Coma Morera-puigmal-Coma Morera-Coll Marcer-La Casilla . Photo ofLa Casilla-Creu de maials-Coma Morera-puigmal-Coma Morera-Coll Marcer-La Casilla . Photo ofLa Casilla-Creu de maials-Coma Morera-puigmal-Coma Morera-Coll Marcer-La Casilla .

September 11, 2023
June 2017

near La Molina, Catalunya (España)

Sortim de la Casilla (Pàrquing ample asfaltat, coordenades 42.3471 1.9783) a uns 2 km. de la collada, amb forta pujada per un camí ample fins als búnquers, on esmorzem, per petits turons i amb herba fins a la creu de Maians, a partir d’aquí hi ha dues rampes d’uns cent o dos cents m. dretes però amb molts rocs sueltos lo que fa que no sigui clicable, després per herba amb un terra força bo arribem a Coma Morera, seguin un camí ample i amb bastants rocs anem al Puig de Dorria i seguin el camí ample i amb diagonal fins a sota el Telecadira de Puigmal, seguim per la carena fins el Coll de les Cloxes, i qui vulgui fins a dalt al Puigmal, encara que amb bici elèctrica “Va ser que NO”, aquest tros es per bicis musculars per poder portar a l’esquena.
Tornem pel mateix camí fins a Coma Morena que després de uns 200 m. agafem un caminet a l’esquerra que ens porta fins a Coll Marce i amb un camí bo anem en direcció a la Creu de Maians i per no fer igual que al pujar, aproximadament al Clot de Malniu agafem un semi corriol que no es veu i baixem fortament fins a trobar una pista que ens portarà a la carretera i a la Casilla. (que per cert ara ja no hi es).