La Bisbal, Fonteta, Fitor, Santa Llúcia d'Arboç.

Photo ofLa Bisbal, Fonteta, Fitor, Santa Llúcia d'Arboç. Photo ofLa Bisbal, Fonteta, Fitor, Santa Llúcia d'Arboç. Photo ofLa Bisbal, Fonteta, Fitor, Santa Llúcia d'Arboç.

Very difficult
January 16, 2022
January 2022

near Cruïlles, Catalunya (España)

Feta el 16/01/22 amb bon sol i bona visibilitat.

Voliem seguir la ruta 26 del Baix Empordà seguint la ruta 2808445 que deia que era molt difícil i del any 2012. I era tan difícili i deteriorada que l'han hagut de desviar per altres camins també difícils.

Nosaltres hem fet el que hem pogut variant algun tram i també ens hem ficat en algun corriol difícil i deteriorat. Al final, després de visitar l'ermita de Santa Llúcia hem recolat fins a Can Puignau i hem baixat per una pista molt bona fins a La Bisbal en comptes de travessar la Serra dels Perduts que també deien que era molt difícil i ja estàvem tips de patir camins i corriols inpracticables.

Si no esteu molt forts o no voleu patir no la feu. Tampoc la feu a l'inrevés, seria pitxor.

La próxima vegada la farem per pistes més bones i en plan turístic, visitant tranquilament més llocs, com els Dolmens de Fitor.

De totes formes els paisatges i les vistes son molt macos.