La Batllòria - Calella - Malgrat - Hostalric - La Batllòria

Photo ofLa Batllòria - Calella - Malgrat - Hostalric - La Batllòria Photo ofLa Batllòria - Calella - Malgrat - Hostalric - La Batllòria Photo ofLa Batllòria - Calella - Malgrat - Hostalric - La Batllòria

March 22, 2023
March 2023

near La Batlloria, Catalunya (España)

La Batllòria - Calella - Pineda - Malgrat de Mar - Palafolls - Tordera - Hostalric - La Batllòria

Ruta molt diversa en les diferents parts del recorregut.
Comencem pujant suaument per una vall estreta amb abundància d'alzines sureres. Entrem al Parc del Montnegre i el Corredor.
Mica en mica el pendent es va incrementant fins arribar al punt més alt del recorregut,
on hi ha bones vistes del Maresme. A partir d'aquí comença una forta baixada en direcció al mar. Arribem a Calella, on seguim el passeig marítim fins arribar a Malgrat.
Anem cap a Palafolls a buscar La Tordera, avui completament seca, que anirem seguint durant una estona. En aquest tram estem envoltats de terrenys de cultiu i hivernacles.
Seguim cap a Tordera, que creuem pel centre, i d'allà cap a Hostalric. Ens aturem a dinar a Can Parrufu. Després de dinar sols queden uns 5 quilòmetres fins arribar al lloc on hem deixat el cotxe.

A part de la distancia, no te cap mena de dificultat i es perfectament ciclable.