L' Espluga de Francolí - Rojals - L' Espluga de Francolí.

Photo ofL' Espluga de Francolí - Rojals - L' Espluga de Francolí. Photo ofL' Espluga de Francolí - Rojals - L' Espluga de Francolí. Photo ofL' Espluga de Francolí - Rojals - L' Espluga de Francolí.

February 16, 2020
February 2020

near L' Espluga de Francolí, Catalunya (España)

Sortim de l'Espluga pel camí de la Serreta a buscar la pista de la Pena. Remuntem la pista fins el sender que ens porta a la plaça Llibertat i seguim sender amunt direcció a la Pena, sortim a la pista de pujada a l'alçada de la Trona i seguim pujant fins que trobem el sender dels boixets, el pujem i carreguem aigua a la font dels boixets , tornem a baixar el sender i ens porta a la font del Deport, pujem i baixem el sender del Mirador. Ara ja agafem la pista que ens porta als Plans i baixem fins a Rojals (Bon esmorzar a la Socarrimada) Després de "carregar" bateries tornem per la pista fins als Plans on trobem el sender que ens portarà de tornada al Mirador de la Pena. Tornem a baixar a la font del Deport i pista avall fins a les Cent Fonts on agafem el sender de baixada que ens portarà fins a la bassa de l'ermita de la Santíssima Trinitat, remuntem la pista per agafar l'últim sender (camí de l'aigua) i després d'una parada "tècnica" arribem a l'Espluga per la pista de l'ermita.