Photo ofکنترل ورودی شیراز به شوند پیشگیری از همه‌گیری ویروس کرونا در پلیس‌راه جاده مرودشت- آغاز رکاب‌زنی از بخش کُربال- آبیاری سنتی و غر Photo ofکنترل ورودی شیراز به شوند پیشگیری از همه‌گیری ویروس کرونا در پلیس‌راه جاده مرودشت- آغاز رکاب‌زنی از بخش کُربال- آبیاری سنتی و غر Photo ofکنترل ورودی شیراز به شوند پیشگیری از همه‌گیری ویروس کرونا در پلیس‌راه جاده مرودشت- آغاز رکاب‌زنی از بخش کُربال- آبیاری سنتی و غر

March 28, 2020
March 2020

near Bon Jīr, Fars (Iran)

کنترل ورودی شیراز به شوند پیشگیری از همه‌گیری ویروس کرونا در پلیس‌راه جاده مرودشت- آغاز رکاب‌زنی از بخش کُربال- آبیاری سنتی و غرقابی کشتزارهای گندم و جو در بازه بندهای تیلکان و پیرمست یا موان رودخانه کُر- قلعه قدیمی روستای زین‌آباد- ابتدای مرز سیاسی جغرافیایی بخش کُربال- دو راهی رحمت‌آباد و کُربال- کانال آبرسانی بازه بندهای فیض‌آباد و تیلکان- بند باستانی امیر- پل روگذر خودرو زرقان- شارژ دوچرخه برقی اروند موتور پاک- زرفان، جاده شیراز، باسکول تریلی‌کش آزموده و در ورودی بیمارستان اعصاب و روان محرری، باجگاه- چهارشنبه، ششم فروردین‌ماه ۱۳۹۹ خورشیدی
Track Mar 25, 2020 07:49:21

PictographPicnic Altitude 5,103 ft

بازه بند موان رودخانه کُر- آبیاری سنتی و غرقابی کشتزارهای گندم و جو- آغاز رکاب‌زنی از بخش کُربال، ششم فروردین‌ماه ۱۳۹۹ خورشیدی Track Mar 25, 2020 07:49:21

بازه بند تیلکان و موان رودخانه کُر- آبیاری سنتی و غرقابی کشتزارهای گندم و جو- آغاز رکاب‌زنی از بخش کُربال، چهارشنبه، ششم فروردین‌ماه ۱۳۹۹ خورشیدی Track Mar 25, 2020 07:49:21

بازه بند تیلکان و موان رودخانه کُر- آبیاری سنتی و غرقابی کشتزارهای گندم و جو- آغاز رکاب‌زنی از بخش کُربال- تقسیم آب یا مخزن دو جوی سنتی- چهارشنبه، ششم فروردین‌ماه ۱۳۹۹ خورشیدی Track Mar 25, 2020 07:49:21

Photo ofبازه بند تیلکان و موان رودخانه کُر- آبیاری سنتی و غرقابی کشتزارهای گندم و جو- آغاز رکاب‌زنی از بخش کُربال-  تقسیم آب یا مخزن دو Photo ofبازه بند تیلکان و موان رودخانه کُر- آبیاری سنتی و غرقابی کشتزارهای گندم و جو- آغاز رکاب‌زنی از بخش کُربال-  تقسیم آب یا مخزن دو

PictographRuins Altitude 5,116 ft

بند پیرمست یا موان رودخانه کُر- آبیاری سنتی و غرقابی کشتزارهای گندم و جو- آغاز رکاب‌زنی از بخش کُربال- تقسیم آب یا مخزن دو جوی سنتی- چهارشنبه، ششم فروردین‌ماه ۱۳۹۹ خورشیدی Track Mar 25, 2020 07:49:21

بند پیرمست یا موان رودخانه کُر- آبیاری سنتی و غرقابی کشتزارهای گندم و جودر باز بندهای تیلکان و پیرمست- آغاز رکاب‌زنی از بخش کُربال- تقسیم آب یا مخزن دو جوی سنتی- چهارشنبه، ششم فروردین‌ماه ۱۳۹۹ خورشیدی Track Mar 25, 2020 07:49:21

دهستان دهقانان- آغاز رکاب‌زنی از بخش کُربال- آبیاری سنتی و غرقابی کشتزارهای گندم و جودر بازه بندهای تیلکان و پیرمست- بند پیرمست یا موان رودخانه کُر- تقسیم آب یا مخزن دو جوی سنتی- چهارشنبه، ششم فروردین‌ماه ۱۳۹۹ خورشیدی Track Mar 25, 2020 07:49:21

PictographRisk Altitude 5,102 ft

نمای بند میمون- راست‌آب بند تیلکان یا میمون- آغاز رکاب‌زنی از بخش کُربال- آبیاری سنتی و غرقابی کشتزارهای گندم و جودر بازه بندهای تیلکان و پیرمست- بند پیرمست یا موان رودخانه کُر- تقسیم آب یا مخزن دو جوی سنتی- کانال آبرسانی بازه بندهای فیض‌آباد و تیلکان، دهستان دهقانان- چهارشنبه، ششم فروردین‌ماه ۱۳۹۹ خورشیدی Track Mar 25, 2020 07:49:21

نمای بند میمون یا تیلکان- راست‌آب بند تیلکان یا میمون- آغاز رکاب‌زنی از بخش کُربال- آبیاری سنتی و غرقابی کشتزارهای گندم و جودر بازه بندهای تیلکان و پیرمست- بند پیرمست یا موان رودخانه کُر- تقسیم آب یا مخزن دو جوی سنتی- کانال آبرسانی بازه بندهای فیض‌آباد و تیلکان، دهستان دهقانان- چهارشنبه، ششم فروردین‌ماه ۱۳۹۹ خورشیدی Track Mar 25, 2020 07:49:21

نمای بند میمون یا تیلکان رودخانه کُر- چپ‌آب بند تیلکان یا میمون- آغاز رکاب‌زنی از بخش کُربال- آبیاری سنتی و غرقابی کشتزارهای گندم و جودر بازه بندهای تیلکان و پیرمست- بند پیرمست یا موان رودخانه کُر- تقسیم آب یا مخزن دو جوی سنتی- کانال آبرسانی بازه بندهای فیض‌آباد و تیلکان، دهستان دهقانان- چهارشنبه، ششم فروردین‌ماه ۱۳۹۹ خورشیدی Track Mar 25, 2020 07:49:21

Photo ofنمای بند میمون یا تیلکان رودخانه کُر- راست‌آب بند تیلکان یا میمون- آغاز رکاب‌زنی از بخش کُربال- آبیاری سنتی و غرقابی کشتزارهای گ Photo ofنمای بند میمون یا تیلکان رودخانه کُر- راست‌آب بند تیلکان یا میمون- آغاز رکاب‌زنی از بخش کُربال- آبیاری سنتی و غرقابی کشتزارهای گ Photo ofنمای بند میمون یا تیلکان رودخانه کُر- راست‌آب بند تیلکان یا میمون- آغاز رکاب‌زنی از بخش کُربال- آبیاری سنتی و غرقابی کشتزارهای گ

نمای بند میمون یا تیلکان رودخانه کُر- راست‌آب بند تیلکان یا میمون- آغاز رکاب‌زنی از بخش کُربال- آبیاری سنتی و غرقابی کشتزارهای گندم و جودر بازه بندهای تیلکان و پیرمست- بند پیرمست یا موان رودخانه کُر- تقسیم آب یا مخزن دو جوی سنتی- کانال آبرسانی بازه بندهای فیض‌آباد و تیلکان، دهستان دهقانان- چهارشنبه، ششم فروردین‌ماه ۱۳۹۹ خورشیدی Track Mar 25, 2020 07:49:21

خروجی حداکثری راست‌آب بند تیلکان یا میمون- آغاز رکاب‌زنی از بخش کُربال- آبیاری سنتی و غرقابی کشتزارهای گندم و جودر بازه بندهای تیلکان و پیرمست- بند پیرمست یا موان رودخانه کُر- تقسیم آب یا مخزن دو جوی سنتی- کانال آبرسانی بازه بندهای فیض‌آباد و تیلکان، دهستان دهقانان- چهارشنبه، ششم فروردین‌ماه ۱۳۹۹ خورشیدی Track Mar 25, 2020 07:49:21

Photo ofنمای بند میمون یا تیلکان رودخانه کُر و  راست‌آب آن بند- آغاز رکاب‌زنی از بخش کُربال- آبیاری سنتی و غرقابی کشتزارهای گندم و جودر Photo ofنمای بند میمون یا تیلکان رودخانه کُر و  راست‌آب آن بند- آغاز رکاب‌زنی از بخش کُربال- آبیاری سنتی و غرقابی کشتزارهای گندم و جودر Photo ofنمای بند میمون یا تیلکان رودخانه کُر و  راست‌آب آن بند- آغاز رکاب‌زنی از بخش کُربال- آبیاری سنتی و غرقابی کشتزارهای گندم و جودر

نمای بند میمون یا تیلکان رودخانه کُر و راست‌آب آن بند- آغاز رکاب‌زنی از بخش کُربال- آبیاری سنتی و غرقابی کشتزارهای گندم و جودر بازه بندهای تیلکان و پیرمست- بند پیرمست یا موان رودخانه کُر- تقسیم آب یا مخزن دو جوی سنتی- کانال آبرسانی بازه بندهای فیض‌آباد و تیلکان، دهستان دهقانان- چهارشنبه، ششم فروردین‌ماه ۱۳۹۹ خورشیدی Track Mar 25, 2020 07:49:21

PictographCastle Altitude 5,120 ft

قلعه قدیمی روستای زین‌آباد- بازه بندهای فیض‌آباد و بند میمون یا تیلکان رودخانه کُر- آغاز رکاب‌زنی از بخش کُربال- آبیاری سنتی و غرقابی کشتزارهای گندم و جودر بازه بندهای تیلکان و پیرمست- بند پیرمست یا موان رودخانه کُر- تقسیم آب یا مخزن دو جوی سنتی- کانال آبرسانی بازه بندهای فیض‌آباد و تیلکان، دهستان دهقانان- چهارشنبه، ششم فروردین‌ماه ۱۳۹۹ خورشیدی Track Mar 25, 2020 07:49:21

ابتدای مرز سیاسی جغرافیایی بخش کُربال- بازه بندهای فیض‌آباد و بند میمون یا تیلکان رودخانه کُر- آغاز رکاب‌زنی از بخش کُربال- آبیاری سنتی و غرقابی کشتزارهای گندم و جودر بازه بندهای تیلکان و پیرمست- بند پیرمست یا موان رودخانه کُر- تقسیم آب یا مخزن دو جوی سنتی- کانال آبرسانی بازه بندهای فیض‌آباد و تیلکان، دهستان دهقانان- قلعه قدیمی روستای زین‌آباد- چهارشنبه، ششم فروردین‌ماه ۱۳۹۹ خورشیدی Track Mar 25, 2020 07:49:21

Photo ofبند فیض‌آباد رودخانه کُر- آغاز رکاب‌زنی از بخش کُربال- آبیاری سنتی و غرقابی کشتزارهای گندم و جودر بازه بندهای تیلکان و پیرمست- ب Photo ofبند فیض‌آباد رودخانه کُر- آغاز رکاب‌زنی از بخش کُربال- آبیاری سنتی و غرقابی کشتزارهای گندم و جودر بازه بندهای تیلکان و پیرمست- ب

Photo ofنمای دور ساخت فواره و شیرین‌کاری جوانان با موتور سیکلت در بند فیض‌آباد رودخانه کُر- آغاز رکاب‌زنی از بخش کُربال- آبیاری سنتی و غ Photo ofنمای دور ساخت فواره و شیرین‌کاری جوانان با موتور سیکلت در بند فیض‌آباد رودخانه کُر- آغاز رکاب‌زنی از بخش کُربال- آبیاری سنتی و غ Photo ofنمای دور ساخت فواره و شیرین‌کاری جوانان با موتور سیکلت در بند فیض‌آباد رودخانه کُر- آغاز رکاب‌زنی از بخش کُربال- آبیاری سنتی و غ

نمای دور ساخت فواره و شیرین‌کاری جوانان با موتور سیکلت در بند فیض‌آباد رودخانه کُر- آغاز رکاب‌زنی از بخش کُربال- آبیاری سنتی و غرقابی کشتزارهای گندم و جودر بازه بندهای تیلکان و پیرمست- بند پیرمست یا موان رودخانه کُر- تقسیم آب یا مخزن دو جوی سنتی- کانال آبرسانی بازه بندهای فیض‌آباد و تیلکان، دهستان دهقانان- قلعه قدیمی روستای زین‌آباد- ابتدای مرز سیاسی جغرافیایی بخش کُربال- دو راهی رحمت‌آباد و کُربال- چهارشنبه، ششم فروردین‌ماه ۱۳۹۹ خورشیدی Track Mar 25, 2020 07:49:21

Photo ofگشت میراب قایق موتوری در بند فیض‌آباد رودخانه کُر- آغاز رکاب‌زنی از بخش کُربال- آبیاری سنتی و غرقابی کشتزارهای گندم و جودر بازه Photo ofگشت میراب قایق موتوری در بند فیض‌آباد رودخانه کُر- آغاز رکاب‌زنی از بخش کُربال- آبیاری سنتی و غرقابی کشتزارهای گندم و جودر بازه Photo ofگشت میراب قایق موتوری در بند فیض‌آباد رودخانه کُر- آغاز رکاب‌زنی از بخش کُربال- آبیاری سنتی و غرقابی کشتزارهای گندم و جودر بازه

گشت میراب قایق موتوری در بند فیض‌آباد رودخانه کُر- آغاز رکاب‌زنی از بخش کُربال- آبیاری سنتی و غرقابی کشتزارهای گندم و جودر بازه بندهای تیلکان و پیرمست- بند پیرمست یا موان رودخانه کُر- تقسیم آب یا مخزن دو جوی سنتی- کانال آبرسانی بازه بندهای فیض‌آباد و تیلکان، دهستان دهقانان- قلعه قدیمی روستای زین‌آباد- ابتدای مرز سیاسی جغرافیایی بخش کُربال- دو راهی رحمت‌آباد و کُربال- چهارشنبه، ششم فروردین‌ماه ۱۳۹۹ خورشیدی Track Mar 25, 2020 07:49:21

PictographThermal waters Altitude 5,138 ft

آب‌تنی جوانان در بند فیض‌آباد رودخانه کُر- آغاز رکاب‌زنی از بخش کُربال- آبیاری سنتی و غرقابی کشتزارهای گندم و جودر بازه بندهای تیلکان و پیرمست- بند پیرمست یا موان رودخانه کُر- تقسیم آب یا مخزن دو جوی سنتی- کانال آبرسانی بازه بندهای فیض‌آباد و تیلکان، دهستان دهقانان- قلعه قدیمی روستای زین‌آباد- ابتدای مرز سیاسی جغرافیایی بخش کُربال- دو راهی رحمت‌آباد و کُربال- چهارشنبه، ششم فروردین‌ماه ۱۳۹۹ خورشیدی Track Mar 25, 2020 07:49:21

Photo ofنمای ۳۶۰ درجه‌ای بند فیض‌آباد رودخانه کُر- آغاز رکاب‌زنی از بخش کُربال- آبیاری سنتی و غرقابی کشتزارهای گندم و جودر بازه بندهای ت Photo ofنمای ۳۶۰ درجه‌ای بند فیض‌آباد رودخانه کُر- آغاز رکاب‌زنی از بخش کُربال- آبیاری سنتی و غرقابی کشتزارهای گندم و جودر بازه بندهای ت Photo ofنمای ۳۶۰ درجه‌ای بند فیض‌آباد رودخانه کُر- آغاز رکاب‌زنی از بخش کُربال- آبیاری سنتی و غرقابی کشتزارهای گندم و جودر بازه بندهای ت

نمای ۳۶۰ درجه‌ای بند فیض‌آباد رودخانه کُر- آغاز رکاب‌زنی از بخش کُربال- آبیاری سنتی و غرقابی کشتزارهای گندم و جودر بازه بندهای تیلکان و پیرمست- بند پیرمست یا موان رودخانه کُر- تقسیم آب یا مخزن دو جوی سنتی- کانال آبرسانی بازه بندهای فیض‌آباد و تیلکان، دهستان دهقانان- قلعه قدیمی روستای زین‌آباد- ابتدای مرز سیاسی جغرافیایی بخش کُربال- دو راهی رحمت‌آباد و کُربال- چهارشنبه، ششم فروردین‌ماه ۱۳۹۹ خورشیدی 29°38′31.55″N 52°57′58.42″E POI Mar 25, 2020 14:59:49 Track Mar 25, 2020 07:49:21

PictographPicnic Altitude 5,144 ft

PictographBridge Altitude 5,144 ft

PictographRuins Altitude 5,144 ft

آب‌تنی یا شنای جوانان در بند فیض‌آباد رودخانه کُر- آغاز رکاب‌زنی از بخش کُربال- آبیاری سنتی و غرقابی کشتزارهای گندم و جودر بازه بندهای تیلکان و پیرمست- بند پیرمست یا موان رودخانه کُر- تقسیم آب یا مخزن دو جوی سنتی- کانال آبرسانی بازه بندهای فیض‌آباد و تیلکان، دهستان دهقانان- قلعه قدیمی روستای زین‌آباد- ابتدای مرز سیاسی جغرافیایی بخش کُربال- دو راهی رحمت‌آباد و کُربال- چهارشنبه، ششم فروردین‌ماه ۱۳۹۹ خورشیدی POI Mar 25, 2020 14:59:49 Track Mar 25, 2020 07:49:21

PictographBridge Altitude 5,148 ft

نمای خروجی راست‌آب بند فیض‌آباد رودخانه کُر با دبی حداکثر- آغاز رکاب‌زنی از بخش کُربال- آبیاری سنتی و غرقابی کشتزارهای گندم و جودر بازه بندهای تیلکان و پیرمست- بند پیرمست یا موان رودخانه کُر- تقسیم آب یا مخزن دو جوی سنتی- کانال آبرسانی بازه بندهای فیض‌آباد و تیلکان، دهستان دهقانان- قلعه قدیمی روستای زین‌آباد- ابتدای مرز سیاسی جغرافیایی بخش کُربال- دو راهی رحمت‌آباد و کُربال- چهارشنبه، ششم فروردین‌ماه ۱۳۹۹ خورشیدی POI Mar 25, 2020 14:59:49 Track Mar 25, 2020 07:49:21

بازه بندهای امیر و فیض‌آباد رودخانه کُر- آغاز رکاب‌زنی از بخش کُربال- آبیاری سنتی و غرقابی کشتزارهای گندم و جودر بازه بندهای تیلکان و پیرمست- بند پیرمست یا موان رودخانه کُر- تقسیم آب یا مخزن دو جوی سنتی- کانال آبرسانی بازه بندهای فیض‌آباد و تیلکان، دهستان دهقانان- قلعه قدیمی روستای زین‌آباد- ابتدای مرز سیاسی جغرافیایی بخش کُربال- دو راهی رحمت‌آباد و کُربال- چهارشنبه، ششم فروردین‌ماه ۱۳۹۹ خورشیدی POI Mar 25, 2020 14:59:49 Track Mar 25, 2020 07:49:21

PictographRisk Altitude 5,168 ft
Photo ofنمای بندهای لاستیکی و باستانی امیر رودخانه کُر- آغاز رکاب‌زنی از بخش کُربال- آبیاری سنتی و غرقابی کشتزارهای گندم و جودر بازه بند Photo ofنمای بندهای لاستیکی و باستانی امیر رودخانه کُر- آغاز رکاب‌زنی از بخش کُربال- آبیاری سنتی و غرقابی کشتزارهای گندم و جودر بازه بند

نمای پل فلزی بند امیر- بندهای لاستیکی و باستانی امیر رودخانه کُر- آغاز رکاب‌زنی از بخش کُربال- آبیاری سنتی و غرقابی کشتزارهای گندم و جودر بازه بندهای تیلکان و پیرمست- بند پیرمست یا موان رودخانه کُر- تقسیم آب یا مخزن دو جوی سنتی- کانال آبرسانی بازه بندهای فیض‌آباد و تیلکان، دهستان دهقانان- قلعه قدیمی روستای زین‌آباد- ابتدای مرز سیاسی جغرافیایی بخش کُربال- دو راهی رحمت‌آباد و کُربال- چهارشنبه، ششم فروردین‌ماه ۱۳۹۹ خورشیدی POI Mar 25, 2020 14:59:49 Track Mar 25, 2020 07:49:21

نمای بالادست بندهای لاستیکی و باستانی امیر رودخانه کُر- آغاز رکاب‌زنی از بخش کُربال- آبیاری سنتی و غرقابی کشتزارهای گندم و جودر بازه بندهای تیلکان و پیرمست- بند پیرمست یا موان رودخانه کُر- تقسیم آب یا مخزن دو جوی سنتی- کانال آبرسانی بازه بندهای فیض‌آباد و تیلکان، دهستان دهقانان- قلعه قدیمی روستای زین‌آباد- ابتدای مرز سیاسی جغرافیایی بخش کُربال- دو راهی رحمت‌آباد و کُربال- چهارشنبه، ششم فروردین‌ماه ۱۳۹۹ خورشیدی POI Mar 25, 2020 14:59:49 Track Mar 25, 2020 07:49:21

PictographRuins Altitude 5,168 ft

خروجی راست‌آب بند باستانی امیر رودخانه کُر با دبی زیاد- آغاز رکاب‌زنی از بخش کُربال- آبیاری سنتی و غرقابی کشتزارهای گندم و جودر بازه بندهای تیلکان و پیرمست- بند پیرمست یا موان رودخانه کُر- تقسیم آب یا مخزن دو جوی سنتی- کانال آبرسانی بازه بندهای فیض‌آباد و تیلکان، دهستان دهقانان- قلعه قدیمی روستای زین‌آباد- ابتدای مرز سیاسی جغرافیایی بخش کُربال- دو راهی رحمت‌آباد و کُربال- چهارشنبه، ششم فروردین‌ماه ۱۳۹۹ خورشیدی POI Mar 25, 2020 14:59:49 Track Mar 25, 2020 07:49:21

نمای پایین دست بند باستانی امیر رودخانه کُر با دبی زیاد- آغاز رکاب‌زنی از بخش کُربال- آبیاری سنتی و غرقابی کشتزارهای گندم و جودر بازه بندهای تیلکان و پیرمست- بند پیرمست یا موان رودخانه کُر- تقسیم آب یا مخزن دو جوی سنتی- کانال آبرسانی بازه بندهای فیض‌آباد و تیلکان، دهستان دهقانان- قلعه قدیمی روستای زین‌آباد- ابتدای مرز سیاسی جغرافیایی بخش کُربال- دو راهی رحمت‌آباد و کُربال- چهارشنبه، ششم فروردین‌ماه ۱۳۹۹ خورشیدی POI Mar 25, 2020 14:59:49 Track Mar 25, 2020 07:49:21

نما بالا دست بند باستانی امیر رودخانه کُر با دبی زیاد- آغاز رکاب‌زنی از بخش کُربال- آبیاری سنتی و غرقابی کشتزارهای گندم و جودر بازه بندهای تیلکان و پیرمست- بند پیرمست یا موان رودخانه کُر- تقسیم آب یا مخزن دو جوی سنتی- کانال آبرسانی بازه بندهای فیض‌آباد و تیلکان، دهستان دهقانان- قلعه قدیمی روستای زین‌آباد- ابتدای مرز سیاسی جغرافیایی بخش کُربال- دو راهی رحمت‌آباد و کُربال- چهارشنبه، ششم فروردین‌ماه ۱۳۹۹ خورشیدی POI Mar 25, 2020 14:59:49 Track Mar 25, 2020 07:49:21