Photo ofIRATI 4/5 - Logibar - coll de Sakhia - Sainte Grazie - Urdaiteko Lephua - càmping Asolatze Photo ofIRATI 4/5 - Logibar - coll de Sakhia - Sainte Grazie - Urdaiteko Lephua - càmping Asolatze Photo ofIRATI 4/5 - Logibar - coll de Sakhia - Sainte Grazie - Urdaiteko Lephua - càmping Asolatze

June 19, 2021
June 2021

near Larrau, Nouvelle-Aquitaine (France)

Llarga etapa amb un parell de colls de més de mil metres cadascun de pujades sostingudes
L’aturada a sainte Grazie a l’alberg s’ha fet necessària per carregar la bateria per la pujada a Urdaiteko Lephua
La primera pujada al coll de Sakhia no té cap complicació paisatges espectaculars i una bona baixada fins a les grogues de krakeueta i sainte Grazie
Al segon coll la pista està bé però arribem a un prat on s’acaba de cop i s’ha d’arrossegar la bicicleta per corriol que son mes camins de bestià que corriols
Quan arribes al coll el camí tampoc es evident i molts trams també l’acabo arrossegant
Son uns 5 km que es fan llargs i mes si al coll fa molt de vent, vaig acabant arribant a la carretera caminant
Un cop arribas a la carretera ja tot es baixada fins al càmping