Photo ofHOSTAL VALL DEL BAC - LLONGARRIU - SANT PAU DE SEGURIES - COLLET ARRENCAFELS - RESCLUSANYS- LA COMA - VALL DEL BAC Photo ofHOSTAL VALL DEL BAC - LLONGARRIU - SANT PAU DE SEGURIES - COLLET ARRENCAFELS - RESCLUSANYS- LA COMA - VALL DEL BAC Photo ofHOSTAL VALL DEL BAC - LLONGARRIU - SANT PAU DE SEGURIES - COLLET ARRENCAFELS - RESCLUSANYS- LA COMA - VALL DEL BAC

October 20, 2022
October 2022

near la Vall del Bac, Catalunya (España)

Sortim del l'antic Hostal de la Vall del Bac per pista fins a trobar el trencant de llongarriu i Ermita de Mare de Déu dels Àngels,continuem per pista bona fins al coll de Capsacosta , Can Maibosci Sant Pau de Segúries. Seguim per un corriol , oju el despreniment, i continuem pujant cap a Can Peric , coll Sitllar, coll de Bau i el collet d'Arrencafels que com diu el nom fa pujada. Baixem una mica fins a Resclusanys i el pla Talló on deixem el Puig de L Ou a la nostra dreta i continuem la baixada fins al coll de Cadiretes al costat de Porreres per una baixada trencada per les pedres i rocs. Baixem al Molí de la Coma i la carretera d'asfalt que ens torna a el Hostal .