Photo ofGuinardó-Pla de les Maduixeres-Can Masdemont-Santa Creu d'Olorda-Can Ferriol-Coll de les Torres-Can Cuias-Can Borni-Guinardó Photo ofGuinardó-Pla de les Maduixeres-Can Masdemont-Santa Creu d'Olorda-Can Ferriol-Coll de les Torres-Can Cuias-Can Borni-Guinardó Photo ofGuinardó-Pla de les Maduixeres-Can Masdemont-Santa Creu d'Olorda-Can Ferriol-Coll de les Torres-Can Cuias-Can Borni-Guinardó

March 12, 2022
March 2022

near Horta-Guinardó, Catalunya (España)

Guinardó-Pla de les Maduixeres-Vallvidrera-Can Masdemont-Santa Creu d'Olorda-Cimentera Asland-Can Ferriol-La Torre del Bisbe-La Torre de Santa Margarida-Coll de les Torres-Can Cuias-Can Borni-Guinardó

3,11h en moviment

Bonica volta circular que ens permet gaudir de la zona més occidental de la serra de Collserola. Hi podem observar diversos masos i el Santuari de Santa Creu d'Olorda, on ens aturem per esmorzar.
Aturada també en un punt mirador espectacular sobre la vall del Llobregat i la cimentera Asland, ara abandonada.
Recorregut en general per pistes i algun tram curt de corriols. Molt de tros per boscos amb força vegetació.