Photo ofGUILLERIES - Sta.Coloma Farners-Sta.Creu d’Horta-el Subirà-MD del Padró-Sta.Coloma Farners Photo ofGUILLERIES - Sta.Coloma Farners-Sta.Creu d’Horta-el Subirà-MD del Padró-Sta.Coloma Farners Photo ofGUILLERIES - Sta.Coloma Farners-Sta.Creu d’Horta-el Subirà-MD del Padró-Sta.Coloma Farners

February 8, 2024
February 2024

near Santa Coloma de Farners, Catalunya (España)

Sortim de Sta.Coloma per el Parc de Sant Salvador i seguim paral.lels a la riera de Canadell fins pasat Can Bora. Hem fet menys de un km. per carretera al sortir de Sta. Coloma, la resta per corriol o cami de terra. Despres de Can Toni Mola, enllaçem amb la pista principal que puja cap al Ruscall i que seguim nomes fins a Can Palomeres, on ens desviem a l´esquerra per un corriol amb tot una serie de puja-baixes pero anem guanyant alçada, mes endevant es fa mes ample i cap al final amb mes pendent i mes pedregos. Arribem al Collet del Puig, just devant del desviament per anar al Albó. Aqui enllaçem amb la pista principal que puja cap a l´Espinau. A partir d´ara la pujada es sostinguda i de bon fer, per pista ample i bona apte per tot tipus de vehicles. Just abans d´arribar a l´Espinau ens desviem a la dreta per baixar cap a la Molina, pasem aprop del Roure de Ca n´Iglesies que podem veure entre les branques pelades dels castanyers. Despres de la Molina ens enfilem primer fins Sta. Creu d´Horta i seguim cap al Subirá. En aquest tram el cami es mes estret pero segueix siguent bo. Pasat el Subirá, seguim per la pista principal que porta cap a Sant Hilari, pasat la planta embotelladora de la Font del Subirá, trobem el desviament a ma esquerra per anar a la M.D. del Pedró. Aquest es el punt mes alt de la ruta, a partir d´aqui ja tot baixada fins Sta. Coloma. Continuem per camins bons fins pasat l´Albó que enllacem altra vegada amb la pista ample de pujada, ara la seguim avall cap a Castanyet i des d´allá uns 4 kms. per asfalt fins Sta. Coloma de Farners.