Photo ofGirona sud - Llambilles - Montigalar - Els Àngels - Cami de les dones - Sant Daniel - Girona Photo ofGirona sud - Llambilles - Montigalar - Els Àngels - Cami de les dones - Sant Daniel - Girona Photo ofGirona sud - Llambilles - Montigalar - Els Àngels - Cami de les dones - Sant Daniel - Girona

March 6, 2021
March 2021

near Palau Sacosta, Catalunya (España)

Pel carril bici cap a Quart i fins a Llambilles, agafes la carrerera del costat del restaurant l’Escon i cap a dins la muntanya, trobaras la pista. La ruta passa per pista i corriols, atravessant algunes vegades petits rierols. El darrer tram de pujada al Montigalar, un corriol estret en què els darrers metres potser hauras de baixar de la bici. Durillo. Si fa bon dia, una vista fantàstica. Al teu davant, la muntanya dels Angels. Segueix el corriol fins que trobaras la pista que ve del Montnegre i acaba el darrer tram un altre cop per corriol. La baixada dels Àngels pels corriols i el cami de les dones, fins a Sant Daniel. Al Cul del Món he aprofitat per passar per la Catedral, molt