Gi - Quart - St.Miquel - Palagret - St.Joan de l'Erm - Juià - Àngels - Gi

Photo ofGi - Quart - St.Miquel - Palagret - St.Joan de l'Erm - Juià - Àngels - Gi Photo ofGi - Quart - St.Miquel - Palagret - St.Joan de l'Erm - Juià - Àngels - Gi Photo ofGi - Quart - St.Miquel - Palagret - St.Joan de l'Erm - Juià - Àngels - Gi

August 21, 2020
August 2020

near Palau Sacosta, Catalunya (España)

Sortida de prova d'una eBike, Giant Fathom.
Sortida de Girona per la VV fia a Quart, pujar per sobre del Celré, fins a Can Mascort, casa de les Figues, St. Miquel per la pista ampla, tornar pel mateix camí fins la baixada de Cal Dineret, fins al castell de Palagret (Castell de Mabarrera). Seguir baixant fins a St. Joan de l'Erm (St. Joan Salern), enfilar cap a Juià, i passar pel castell de Juià. Pujar cap als Àngels pel Turonet, els Boscals i puig de Batet, per la serra de Goda. A dalt, en comptes de pujar fins a dalt dels Angels, baixem per camí del Montnegre, pero agafem la 3a entrada a la dreta, per anar baixant, resseguint la carretera per sota. Es podría allargar més pel camí fins sota de la casa de les figues, però tornem a la carretera i anem fent les entrades i sortides pels corriols fins la mateixa, per què la bateria comença a baixar perillosament.
a Can Mascort, baixem pel corriol que va a la Bicenturi. Ull!! ara (agost 2020) está més embardissat que mai i acabo ben esgarrinxat.. amb algún pas que s'ha de baixar de la bici i tot...