Fragment de la Tramun (Fontpobre - Sant Aniol) des de Bonmatí

Photo ofFragment de la Tramun (Fontpobre - Sant Aniol) des de Bonmatí Photo ofFragment de la Tramun (Fontpobre - Sant Aniol) des de Bonmatí Photo ofFragment de la Tramun (Fontpobre - Sant Aniol) des de Bonmatí

November 5, 2022
November 2022

near Bonmatí, Catalunya (España)

Aproximació pel bici carril i després direcció cap a Cogolls on començarem a pujar un corriol molt guapo i una mica tecnic que ens portarà fils l’Estanyol. Aqui comença la pujada de les lloses que es molt exigent. Un cop a dalt planegem fins al capdemunt de Fontpobre i aqui comencem a fer el fragment del track de la Tramun passant per Puigsellança i baixant a Sant Aniol, aquest tram possiblement sigui el mes espectacular de tota la Tramun.
Un cop a Sant Aniol hem de deixar el track degut a estar tancat per batuda de senglar.
Agafem dons per la carretera fins a Sant Esteve on seguidament pujarem per creuar la serralada del Siubes i baixar cap Amer i seguir tota vira del riu Brugent fins a El Pasteral per finalitzar amb un trosset de bici carril.