font rubi-coll d'ares-fabert-espinavell-molló-font rubi

Photo offont rubi-coll d'ares-fabert-espinavell-molló-font rubi Photo offont rubi-coll d'ares-fabert-espinavell-molló-font rubi Photo offont rubi-coll d'ares-fabert-espinavell-molló-font rubi

October 15, 2021
October 2021

near Molló, Catalunya (España)

Sortida de Font Rubí i ens enfilem per pistes fins a Coll d'Ares aqui ens enfilem per un corriol de molt bon fer fins arribar a uns prats i continuem per pistes fins al Puig de les Basses, Coll de la Clapa, Fabert i Espinavell aquí fem parada perquè avui feien la Tria de Mulats ,continuem un tros de carretera i ens desviem a la dreta i arribem fins a Molló, fem un tros de carretera i ens desviem a l'esquerra cap a la casa de la Costa, després de la casa continuem una mica mes amunt i ens desviem a la dreta,aquí trobem una pista que al final tenim un tros de camí i continuem fins la casa dels Querols i baixem a la carretera de Rocabruna a la dreta en direcció Camprodon i a l'esquerra trobem el trencant cap a Font Rubí