Photo of*FLUTOX ACADEMY* SanviHills - Cresta - Muffin - Clautre - Catedral - Ruth - Sangtraït Photo of*FLUTOX ACADEMY* SanviHills - Cresta - Muffin - Clautre - Catedral - Ruth - Sangtraït Photo of*FLUTOX ACADEMY* SanviHills - Cresta - Muffin - Clautre - Catedral - Ruth - Sangtraït

July 15, 2023
July 2023

near Arenys de Mar, Catalunya (España)

Sortida amb regust de victòria. Mentalització màxima. Avuí tornàvem cap a Sanvi per tornar a afrontar la nostra bèstia negra: EL CLAUSTRE. De camí ens trobem amb en @albertomurillo altrament conegut com a @flutox. Pata negra endurera. I aprofitant que ell tirava cap al Clautre li hem demanat d'acompanyar-lo i a veure si ens podia donar un parell de consells. Dit i fet. Amb una paciència enorme ens ha portat cap allà i ens ha fet una master class. No hem pogut desbloqueijar el "Bajadón"...... però si el drop de la pedra! Brutal. @CristianNoBrakesNoFear l'ha tret com un superclasse. En el meu cas, l'he d'acabar de polir, però el més important és que s'ha fet i l'he desbloquejat. De la turra que li hem donat al bo d'en @Flutox ha baixat pel Bishop tan a saco que només hem olorat la pols que deixava en suspensió. Espectacular. Molt per apendre però amb mestres així és tot un luxe. Recovery al restaurant 3 Turons i cap abaix que fa baixada per la Ruth i el Sangtraït on he tingut una experiència religiosa al tobogan final amb semipodada de seto. La sang no ha arribat al riu. Que bé que ens ho hem passat.....y que nos quiten lo bailao!!