Fietsen Vennbahn F 31 km ravel 9 en 8 Waimes-Büllingen Fietsen Waalse Ardennen

Photo ofFietsen Vennbahn F 31 km ravel 9 en 8 Waimes-Büllingen Fietsen Waalse Ardennen Photo ofFietsen Vennbahn F 31 km ravel 9 en 8 Waimes-Büllingen Fietsen Waalse Ardennen Photo ofFietsen Vennbahn F 31 km ravel 9 en 8 Waimes-Büllingen Fietsen Waalse Ardennen

September 30, 2016
September 2016

near Steinbach, Wallonia (Belgique)

In deze rit doen we op naam 2 lijnen (lignes). De 48-45a. We beginnen op Ravel 9 ligne 48, gaan dan over op de splitsing naar Ravel 8 ligne 45a om de laatste kilometers terug te komen op Ravel 9 ligne 45a. Zoals ik eerder al vermelde zijn de benamingen volgens mij te ingewikkeld, door dan eens van de ligne te spreken en dan weer de Ravel. Maar al bij al was dit een mooie rit. Ik heb de Ravel wel een keer verlaten om het meer en de stuwdam te bezichtigen. Dit zit ook in deze rit verwerkt. Indien je geen interesse moest hebben kan je gewoon verder rijden. We komen nl op dezelfde weg terug. De wegen zijn hier iets drukker dan in de Ardennen ritten en ook zonder fietspaden. Video van de rit achteraan de foto' s.