Fietsen Ardennen Esneux 27,8 km Fietsen Waalse Ardennen

Photo ofFietsen Ardennen Esneux 27,8 km Fietsen Waalse Ardennen Photo ofFietsen Ardennen Esneux 27,8 km Fietsen Waalse Ardennen Photo ofFietsen Ardennen Esneux 27,8 km Fietsen Waalse Ardennen

August 13, 2016
August 2016

near Souverain Pré, Wallonia (Belgique)

Hiervoor heb ik enkele uren voorbereid op pc en daarna de route gedaan. Deze valt wel anders uit. Ik had me er een beetje op voorzien en gezorgd dat de fiets en ikzelf in goede conditie was. Het is prachtig om in de Ardennen de Ravels te fietsen maar dan moet je normaal dezelfde weg terug. Ik heb daarom een voorbereiding gemaakt van een lus. Ik heb deze gedaan op een hele dag, maar dit heeft meer met mijn medische toestand te maken. Toch moet je goed voorbereid zijn, vooral de remmen. Er is ook een stukje van 240 meter dat je te voet moet doen. Dit is omdat ik veel wandelwegen heb gekozen wat als resultaat geeft dat je zeer weinig op de weg rijd. Enkel bij vertrek in Esneux en in Comblain OP kom je op de wegen. Deze tour komt samen met de andere in Parc du Mary. Echt een topper van een route.

PictographWaterfall Altitude 442 ft

by bakmanCoordinates (lat,lon): 50.489658,5.558193
Elevation: 243 meters

Einde wandelen

Na 240 meter terug op de fiets.