Festival de corriols i trialeres per Salomó, Bonastre i Nou de Gaià.

March 12, 2021
August 2020

near Tarragona, Catalunya (España)

Aquest “rutón” de 90km connecta alguns dels millors senders, corriols i trialeres de la zona de Salomó, Bonastre i Nou de Gaià. És una ruta molt dura, la qual és ideal per fer amb una E-bike (gestionant molt bé la bateria, ja que és molt exigent). De totes formes, per aquells que estiguin físicament molt forts, és perfectament factible fer-la tota amb una btt tradicional, tot i que lògicament trigareu més temps.
Hi ha corriols i trialeres en pujada i baixada. No hi ha cap tram que s’hagi de caminar. És perfectament factible fer-ho tot damunt de la bici (en especial, si teniu E-bike). Hi ha algunes pujades molt dures per la zona de les Muntanyes del Tet (aprop de la casa de l’alemany) i per la muntanya de la Rovira (a la zona de Bonastre). Son pujades per pista, però gairebé sense descans.
Si voleu disfrutar de debò amb la btt / e-bike, us animo a que la proveu. Segurament, els que sou de la zona, coneixereu la gran majoria de trams, però potser no els heu fet mai enllaçats un darrera de l’altre d’aquesta manera.
Molt important: respecteu la direcció del track i intenteu no saltar-vos res, a menys que estigueu molt cansats o la bateria de l’E-bike estigui a punt de dir prou. Recordeu els E-bikers que si no gestioneu molt bé la bateria i abuseu de l’ajuda, probablement l’esgotareu. Intenteu anar en mode ECO / OFF el màxim temps possible i no vulgueu fer les pujades molt ràpidament, ja que és una ruta que consumeix força bateria.
Us encantarà!!!
Salutacions
Josep Suller
www.chicanos.es
www.josepsuller.com

• Photo of jolivef
    jolivef Mar 16, 2021

Bones, té una pinta genial, si volguéssim fer la I parar a esmorzar, per carregar la bateria, ens pots recomanar algun bar que ho poguéssim fer.? .moltes gràcies.

• Photo of jsuller
    jsuller Mar 17, 2021

hola. Els bars no els conec bé, però suposo que a qualsevol bar (millor truqueu abans) us deixaran carregar la bateria.
    Probablement us interessaria carregar a l'alçada de la Pobla de Montornés / Nou de Gaià.

• Photo of jolivef
    jolivef Apr 23, 2023

Avui , hem fet part de la ruta , Agafant el bucle des del Catllar. Senzillament espectacular. Gràcies per compartir.

• Photo of jsuller
    jsuller Apr 23, 2023

Moltes gràcies per comentar. M’alegro que us hagi agradat!!