Espolla, ruta per l'Albera buscant els GR 10 i 11

Photo ofEspolla, ruta per l'Albera buscant els GR 10 i 11 Photo ofEspolla, ruta per l'Albera buscant els GR 10 i 11 Photo ofEspolla, ruta per l'Albera buscant els GR 10 i 11

Very difficult
October 12, 2022
October 2022

near Espolla, Catalunya (España)

Ruta amb una mica de tot, desde pujades per pistes, per caminets i corriols, fins a baixades molt tecniques (inclos alguns talls a peu, que he fet jo, sigui per anar sol o perque el meu nivell no arriba a més), i d'altres més rápides. I si a més afegim les vistes, es una ruta de 10, al menys per mi que m'agraden les rutes naturals i salvatges. El desnivell es de 2001m. en 51.5kms. Aquesta ruta l'ha disenyat "área técnica Banyoles".

• Photo of xevi.cat
    xevi.cat May 25, 2023

Hola Pdlem.
    Els caminets i corriols que comentes que son de pujada son ciclables ?
    Vaig amb bateria de 500, en principi 50 els he de poder fer combinant eco i pista.

Merci.

• Photo of pdlem
    pdlem May 25, 2023

Ho veig una mica just. Amb eco sol potser i sense sobrar gaire, ja que si ets toçut com jo, es pot pedalar molt.