Esperxada 2021

September 19, 2021
September 2021

near Miànigues, Catalunya (España)

• Photo of david esperanza solé
    david esperanza solé Sep 30, 2021

Hola Dani, anant amb ebike la dificultat a sigut per les baixades complicades o ben bé quin es el motiu de aquesta dificultat?
    Salut i corriols

• Photo of dani vinyoles
    dani vinyoles Sep 30, 2021

Hola David,
    No m’havia fixat que estava aixi la dificultat. És una sortida exigent tant per les pujades per corriols com per les baixades que en algun punts son més tècniques, i si això i sumes que hagi plogut, la cosa es complica més per què les pedres i les arrels patinen… però val moolt la pena, el terreny és espectacular!!
    Salut i pedals

• Photo of iu hyu
    iu hyu Nov 5, 2021

És una ruta 10. Felicitats al sindicat del pedal i a tots els que han montat aquest super recorregut.
    Tècnica pujant i baixant. Es fa gairebé bé tota pujant menys tres o quatre trams molt concrets. Si ets un master del trial suposo que la fas tota menys un tram.
    Baixant és tècnica però es fa tota.
    És de l'estil de la Tramun però no exigeix tanta concentració tota l'estona. Les baixades són més tècniques que a la Tramun.
    Crec que és indispensable tenir un bon nivell tècnic de veritat i tija pija.