Esparraguera - Collbató - El Bruc - Esparraguera

Photo ofEsparraguera - Collbató - El Bruc - Esparraguera Photo ofEsparraguera - Collbató - El Bruc - Esparraguera Photo ofEsparraguera - Collbató - El Bruc - Esparraguera

July 8, 2023
July 2023

near Esparreguera, Catalunya (España)

Avui ens hem desplaçat fins aquesta localitat per provar això de les curses d'orientació. I la sensació no ha estat del tot bona. Suposo que estic massa acostumat al gps que et va marcant la ruta tot el temps i, amb aquesta nova modalitat, t'has d'anar parant i comprovant si vas en bona direcció. Potser ho torno a probar més endavant. La ruta en qüestió, tampoc m'ha agradat molt. Gairebé tot és pista, moltes pujades llargues i empinades (sort de l'elèctrica) i, les baixades, una mica perilloses perquè hi havia molta graveta solta. A més, la major part del camí d'anada l'hem fet també de tornada, pel que s'ha fet una mica avorrit. Però no tot ha estat negatiu, ja que molta estona hem tingut Montserrat de fons, i això sempre és un al•licient.