Ensija 360, des del Rasos

October 28, 2021
October 2021

near Castellar del Riu, Catalunya (España)

Ruta ESPECTACULAR !!!.
Deixem els cotxes al Rasos, baixem fins al pla de Peguera i remuntem per l'asfalt per travessar els Graus de Peguera. Seguim per asfalt fins al centre d'interpretació Dinosaures Fumanya.
Passat el centre agafem un corriol, a la dreta, que és dels millors del Berguedà (pel meu gust i nivell) que ens porta fins a Vallcebre.
Seguim per la Barceloneta en direcció primer a Massaners i uns quilòmetres més endavant, després de cononar i tenir les primeres vistes del Pedraforca, a l'esquerra per la pista que continua pujant fins a prop de Coll de Pradell, en sortir a la ctra seguim a la dreta un parell de km i ens desviem a l'esquerra per la pista, molt fàcil i amb molt bones vistes, que ens portarà al coll del Portet.
Aquí seguim pel mig del prat fins a trobar una pista amb molta pedra, després d'un tram de pujada ja agafem de seguida una pista amb molt de desnivell (sort que és baixada) fins a la font del Pi.
Ara ja només !!! ens queda arribar al Rasos, uns 6 km i +450 m.

Disfruteu-la, val molt la pena.