endinsada pels boscos d'en Serrallonga ( les Guilleries )

Photo ofendinsada pels boscos d'en Serrallonga ( les Guilleries ) Photo ofendinsada pels boscos d'en Serrallonga ( les Guilleries )

September 2, 2023
September 2023

near Sant Hilari Sacalm, Catalunya (España)

Ruta per gaudir del seu paisatge 🌲🌲, la seva natura, els seus racons, la tranquilitat ... i sobre tot per fer-ho sensa presas.
Surto de Sant Hilari en direcció al Sobirà per pista fins a trobar la 🚰 dels abeuradors, agafo el camí d'anar a Sant Miquel de Solterra passant pel Coll de Llevanyes i el segueixo fins a trobar l'indicador cap a Osor seguint el GR 83.
A partir d'aquest punt comença una baixada ↘️ de uns 8 kms sense descans fins arribar a Osor per la 🚰 del Borrell.
Es podria seguir tot el camí per el GR 83 peró me desviat perquè han barrat 🚧🚳 el camí, es una zona privada on hi ha el bikepark PureRiding.
En arribar a Osor creuo el poble i per camí de terra agafo el GR 178 fins arribar al Coll de Nafré, allá ja amb desvio per carretera direcció al Santuari ✝️ de la Verge del Coll punt més llunyà de la ruta.
La tornada ja altre cop a Osor segueixo tot el tram del GR 178 inicialment per corriol de ↘️ fins a Coll de Nafré, continuant ja per el mateix camí de sortida d'Osor.
Un cop al poble surto per carretera direcció Anglès per buscar de seguida el desviament que ens porta a el Sobirà, des d'aquest punt començo una pujada de uns 10 quilòmetres d'anar fent trobant la 🚰 del Verder ( té aigua 💦 ) continuant per el Coll del Cirerer i la Taverna del Sobirà.
Un cop adalt finalitzat el tram de pujada, ja de plà i en baixada arribo de nou a la 🚰 dels abeuradors i desfaig el camí fins a Sant Hilari.

Recordeu no tirar deixalles, respectar la natura i gaudiu de l’entorn.

font dels Abeuradors

Raja aiigua

GR 83 camí avall

En bon estat, pista ràpida que acaba sent un camí algo atepeït

Santuari de la Verge del Coll

el bar restaurant està tancat