Port del Comte, els quatre cims

1916
July 13, 2020
July 2020

near Port del Comte, Catalunya (España)

Curta però intensa excursió per les zones més altes del massís del Port del Comte.
Es combinen pujades i baixades per pistes d'esquí així com pujades per senders que ens porten fins a les parts més altes de la serralada.
És una excursió exclusiva per fer amb una e-bike atès que cal superar pendents molt remarcables i llargs.

• Photo of santser
    santser Jun 6, 2022

Hola Jaume, fa molt temps que segueixo les teves rutes, no sé com vaig topar amb els vídeos que penges a youtube amb les rutes que fas i són una passada. Després més tard també vaig descobrir que tenies compte al wikiloc .... : ) així que avui he començat amb aquesta ruta tan fantàstica, moltes gràcies per compartir els teus tracks.

• Photo of Jaume FS
    Jaume FS Jun 6, 2022

Hola Santser. Espero que puguis gaudir tant com jo de les rutes que proposo al wikiloc.
    Et recordo que són rutes pensades per fer amb una e-bike. Amb una atmosfèrica moltes d'elles són inviables o molt difícils.
    Si t'agrada l'alta muntanya hi trobaràs uns quants tracks força inèdits i interessants.
    Per qualsevol aclariment no dubtis en posar-te en contacte amb mi.
    Salut i pedals!!

• Photo of santser
    santser Jun 7, 2022

Gràcies Jaume, ja fa uns mesos que porto una ebike, l'any passat em vaig estrenar fent unes poques rutes d'alta muntanya amb la BTT normal i ja vaig veure clar que amb els meus 52 anys era l'única manera de poder fer aquestes rutes. Salut!!

• Photo of Jaume FS
    Jaume FS Jun 7, 2022

Les e-bikes són unes eines extraordinàries per gaudir de la muntanya.
    Mira que porto rutes a les cames però encara ara em faig creus de per on arriben a pujar aquestes bicis.
    Pels que ens agrada la muntanya són unes eines excepcionals i que obren grans possibilitats de rutes impensables amb una btt atmosfèrica.