els Pallaresos Altafulla

February 27, 2022
February 2022

near els Pallaresos, Catalunya (España)

Corriolada pels Boscos de Tarragona, avui sortint dels Pallaresos per a fer menys cotxe que altres cops, ja que el recorregut, bàsicament, és el de la Torredembarra Extrem 2019. Però així sembla diferent d'altres cops que ho hem fet.

Això fa també que no fem algun dels senders més propers a Torredembarra i, per demanda d'alguns companys, no fem la trialera més dura de la ruta (la que baixa força dreta des de darrera d'Altafulla cap a l'AP2. Llàstima perquè només l'he feta un cop i recordo que abans d'arribar-hi hi havia algun tram de sender molt bo també.

L'altre punt tècnic de la ruta el trobem en baixar de Sant Simplici. Un tram de trialera molt rocós que podeu evitar baixant pel sender que hi ha més avall i que, de fet, porta quasi al mateix lloc.

Per això he qualificat la ruta de moderada tècnicamnet, perquè només hi ha aquest tram realment difícil. Però és una ruta on no val a badar, pq si baixes la guàrdia, pots anar a terra fàcilment (en dóno fe -caiguda en pujada avui-)

Em esmorzat a Altafulla, a la carretera, a la taverna. Bé i bé de preu. Entrepans bons i a toranr a pedalar aviat.

La ruta, com ja he dit altes cops, és molt xula, enllaçant sender darrera sender, de distint tipus; nets, pedregosos....són els Boscos de Tarragona.