Photo ofEl Port de la Selva-coll del Pení-baixada a cala Montjoi-puig de sa Cruïlla-Cadaqués-Perafita Photo ofEl Port de la Selva-coll del Pení-baixada a cala Montjoi-puig de sa Cruïlla-Cadaqués-Perafita Photo ofEl Port de la Selva-coll del Pení-baixada a cala Montjoi-puig de sa Cruïlla-Cadaqués-Perafita

April 18, 2023
April 2023

near el Port de la Selva, Catalunya (España)

Recorregut que es fa majoritàriament per pistes amb un corriol llarg i pedregós (baixada a cala Montjoi), de bon fer, i alguns altres corriols-dreceres. En resum: ciclable amb alguna petita dificultat.

Aparcament-Inici

Sendero

• Photo of David Fuste
    David Fuste May 10, 2023

Ruta molt ben planificada i preciosa.
    Tot i que baixant cap a Cala Montjoi vàrem trobar un camí amb prohibició de passar per recuperació de la vegetació post-incendi, ens en vam sortir prou bé fent una tram alternatiu i sortint a la carretera.

• Photo of David Fuste
    David Fuste May 10, 2023

Concretament va ser al km 15,6 on vam desviar la ruta planificada. Podeu veure la ruta real ("Simonada") al meu usuari, el dia 9 de maig