E·Bike Tour Anoia - Penedès (Cunit - Igualada)

Photo ofE·Bike Tour Anoia - Penedès (Cunit - Igualada) Photo ofE·Bike Tour Anoia - Penedès (Cunit - Igualada) Photo ofE·Bike Tour Anoia - Penedès (Cunit - Igualada)

6 hours
April 14, 2024
April 2024

near Cunit, Catalunya (España)

I aquí tenim la segona etapa de la pedalada popular entre aquestes dues comarques, pero avui a l'inrevés. Aquest cop no he gaudit tant com ahir. A diferència de l'altra, la ruta d'avui era única i igual per tots. Per tant, se suposava que seria fàcil, ja que el nivell majoritari dels participants era baix. Però no ha estat així. Fins el dinar sí, pista i corriols assequibles per a tothom. I a partir d'aquí corriols molt tècnics i pedregosos. Sobretot un de pujada, molt llarg i especialment difícil. A nosaltres ens ha costat, però no podia deixar de pensar en la resta de gent que encara havia de passar-hi. Ho hauran passat prou malament. A l'igual que ahir, molt bona organització i gent molt amable. Hi havia dos avituallaments. Aquesta vegada, per sort, més variats. I el dinar boníssim, un altre cop. A més, aquí hi havia també un punt de càrrega per l'e-bike. La bateria la donaves a la sortida i ells te la deixaven preparada per quan arribessis. Després la recollien i te la portaven a la meta. Així doncs, una molt bona sortida que, de ben segur, repetirem l'any que ve.