eBike Day Penedès

May 9, 2021
May 2021

near Cunit, Catalunya (España)

Ruta circular de l'eBike Day Penedès en la versió tècnica-soft. Quasi tot per pistes amb diferents nivells i amb alguns trams tècnics bastant complicats, sobretot les trialeres de baixada. La primera part de la ruta, fins a Sant Jaume dels Domenys, tot per pistes fàcils que van ascendint de forma molt suau fins a arribar al primer avituallament. A partir d'aquí entrem a la zona de trams tècnics. El primer amb algunes rampes fortes que alguna la baixem a peu, i un segon tram on, després d'una forta pujada encimentada, trobem una trialera forta de baixada amb pedra seca solta i molts rocs. També en fem algun tros a peu. Un cop passats els trams tècnics la ruta torna a anar per pistes i de seguida trobem en segon avituallament, a la Bisbal del Penedès, on ens donen un bon entrepà de botifarra. A partir d'aquí la ruta ja és de tornada, per pistes entre vinyes i camps i amb algun corriol fàcil. Passat El Vendrell trobem el tercer avituallament en uns cellers, aquí tenim mala sort, ja que la coca ja s'havia acabat... i al cap de poca estona, ja arribem a la costa a Calafell que resseguim fins a l'arribada a Cunit, aquest tram el més pesat i avorrit, però que queda compensat pel plat de calamarsets amb botifarra que ens ofereixen en arribar a la meta! Tot plegat una ruta molt entretinguda, amb una mica de tot, ben organitzada, amb paisatges espectaculars i amb bons avituallaments. Acabem força cansats però contents i satisfets.