E BIKE: Pals- Quermany-Regencos-Esclanya-Tamariu

Photo ofE BIKE: Pals- Quermany-Regencos-Esclanya-Tamariu Photo ofE BIKE: Pals- Quermany-Regencos-Esclanya-Tamariu Photo ofE BIKE: Pals- Quermany-Regencos-Esclanya-Tamariu

October 28, 2020
October 2020

•   4.7 1 review

near Palafrugell, Catalunya (España)

Planer fins a Quermany entrada per Pals. Enfilant-se corriols enllaçats. Pujem fins el mirador amb vistes a Les Medes, plana de Pals.
Atravasem Regencós per devant l Església. Un cop a Esclanya gran nombre de corriols aparenment sense massa dificultats això sí revirats. Passem per Cactus Costa Brava per arribar a agafar el camí que baixa a Tamariu. Però tot seguit a l'esquerra més corriols fins a travessar la riera. Pujem per la Barraca de Can Sagrera, Mas Batllia, Font d'en Cruanyes i corriols per arribar pel darrera del barri del Brugarol. Seguim part del camí verd fins la rotonda de Mont-ras.

• Daniel Colombier Mar 13, 2023

Super parcours très ludique bien adapté pour le VTT électrique avec de superbes passages en forêt et de beaux points de vue sur le village de Pals. Merci à son auteur.