Des de Mira-Sol al Puigmadrona i els seus voltants (e-bike)

Photo ofDes de Mira-Sol al Puigmadrona i els seus voltants (e-bike) Photo ofDes de Mira-Sol al Puigmadrona i els seus voltants (e-bike) Photo ofDes de Mira-Sol al Puigmadrona i els seus voltants (e-bike)

December 17, 2016
December 2016

•   3.7 1 review

near Valldoreix, Catalunya (España)

Des de Mira-Sol, pujada al Puigmadrona pel camí de La Salut que surt des de Valldoreix i passa per la ermita de La Salut.

Desprès baixada fent una volta circular fins arribar a prop del Papiol i tornada de nou per la ermita de La Salut pel camí de Montmany que va paral.lel al Torrent de La Salut i baixada de nou a Valldoreix pel corriol de Montmany.

Recorregut potser no molt llarg però força entretingut.

Tal i com es pot veure en el detall, des del cim del Puigmadrona (341m) podem gaudir de molt bones vistes de Montserrat, Baix Llobregat i Tibidabo.

Feta amb e-bike resulta de dificultat fàcil.

PictographReligious site Altitude 823 ft

Ermita de La Salut

Ermita de La Salut.

Cim del Puigmadrona (341m)

Cim del Puigmadrona, alçada 341m, amb la torre de vigilància forestal. Molt bones vistes de Montserrat i el Tibidabo.