De Adri al Rocacorba.

2 hours one minute
February 24, 2021
February 2021

near Adri, Catalunya (España)

Feta el 24-02-2021 amb bon temps.

Ruta fàcil pero exigent i amb bones vistes.

Surtin d'Adri, on comença el cami de terra, anem cap a Biert i Pujarnol per trobar la carretera que puja de Banyoles a Rocacorba. En aquest tram, pista ample de terra, hi han fortes pujades i baixades entre Biert i el Coll de Can Gelat. Desprès de pluges es poden trobar basals d'aigua i fang.

Des de que trobem la carretera fins a Rocacorba es tot pavimentat i amb pujada constant, a vegades de més del 10%.

Després de visitar el Santuari i la roca de Rocacorba pujem a les antenes per veure el paisatge.

La baixada es ràpida pel camí que de terra que baixa directe a Biert i al punt de sortida. Aquest tram també pot tenir fang després de pluges i te baixades fortes. Fan falta bons frens.

Des de el Coll de Cal Negre hi ha un camí/corriol que uneix aquest coll amb el de Can Gelada però està molt abandonat i no es recomanable ni per pujar ni per baixar.