Cubelles - urb. Daltmar - ¾ Cuabarrada 2020 Fucking Covid Edition - Cubelles

Photo ofCubelles - urb. Daltmar - ¾ Cuabarrada 2020 Fucking Covid Edition - Cubelles Photo ofCubelles - urb. Daltmar - ¾ Cuabarrada 2020 Fucking Covid Edition - Cubelles Photo ofCubelles - urb. Daltmar - ¾ Cuabarrada 2020 Fucking Covid Edition - Cubelles

November 19, 2022
November 2022

near Cubelles, Catalunya (España)

Després de l'última sortida que vaig fer, una marató, avui em venia de gust gaudir d'uns bons corriols i, també, fer-ho més prop de casa. Per això he agafat el track de la Cuabarrada 2020 Fucking Covid Edition, que va tindre lloc a Canyelles. Gran i immillorable elecció!! Aquests nois sí que saben elaborar curses. Encara que ho tenen fàcil, perquè la zona està plena de camins i camins entre natura per gaudir-ne amb la bici. Sortim direcció El Corral d'en Cona, després per El Corral d'en Tort, creuem la carretera que duu al pantà, seguim per una pista fins el camp de golf Pitch&Putt Portal del Roc i, abans de la pujada de la Talaia, girem a mà dreta per agafar els primers corriols. Pugem per "les mesquites" i, quan arribem a "els balcons", anem un altre cop a la dreta per agafar una drecera cap "el fondo de les Oliveres". Ara pugem per la "filla de puta" i, per pista, fins la urbanització Daltmar. A partir d'aquí una successió de corriols i corriols a quin més divertit. Voregem la pedrera i agafem altitud per, seguidament, baixar amb unes vistes al Fondo de la Vall espectaculars. Arribem a Viladellops on he variat una mica el recorregut perquè hi havia una batuda de senglars. Però que més dóna, n'hi ha corriols per avorrir. Per arribar a Canyelles pugem per l'"Amazonas" (recomano baixar-la algun cop), uns quants corriols més i ja estem a la urbanització Les Palmeres, Mas de l'Artís i anem direcció la Mahle. Abans de la cervesa, fem els últims corriolets per Cubelles. Considero la dificultat moderada perquè, tot i ser una ruta fàcil, cal anar amb quatre ulls, ja que és fàcil caure. Al final surten gairebé +1300m de desnivell