Photo ofCubelles - tres pics i mig: Talaia, puig de l'Àliga, Montgròs i Juí del Moro - Cubelles Photo ofCubelles - tres pics i mig: Talaia, puig de l'Àliga, Montgròs i Juí del Moro - Cubelles Photo ofCubelles - tres pics i mig: Talaia, puig de l'Àliga, Montgròs i Juí del Moro - Cubelles

September 3, 2022
September 2022

near Cubelles, Catalunya (España)

Sortida que, amb quasi +1100m de desnivell, recorre els tres pics més coneguts de la zona. Tècnicament no és difícil, però sí que hi ha algunes rampes molt empinades que et faran suar de valent. El primer cim que pugem és la Talaia. Primera gran pujada de gairebé 1 km que, al estar asfaltada, es fa una mica més "llevadera". Seguim pujant pels "tobogans", la "filla de puta" i, abans de casa Alta, girem a la dreta per seguir cap a munt fins el puig de l'Àliga. Aquí hem descansat 10' gaudint d'una bonica panoràmica de 360°. I ara ve lo millor, una llarga baixada fins Canyelles. Aquí ens preparem per afrontar les últimes rampes dures. A més, aquí hi ha punts on hi ha graveta i és fàcil perdre la tracció. Paciència, poc a poc i arribarem fins l'últim cim, Montgròs. I tot el q puja, baixa. I ho farem per la "cara oculta". Compte amb un parell o tres de revolts i arribarem fins a la falda de la muntanya. Quasi arribant a Cubelles, ens desviem per pujar un petit cim, el Juí del Moro. Quatre corriols més i per fi arribem al bar per fer-nos la cerveseta de rigor.