Cubelles -miravinya el Circell (les Gunyoles) - Cubelles

Photo ofCubelles -miravinya el Circell (les Gunyoles) - Cubelles Photo ofCubelles -miravinya el Circell (les Gunyoles) - Cubelles Photo ofCubelles -miravinya el Circell (les Gunyoles) - Cubelles

August 4, 2023
August 2023

near Cubelles, Catalunya (España)

Sortim direcció Sant Pere de Ribes per asfalt. Però, a partir de can Lloses i fins arribar al nostre objectiu d'avui, pedalejarem per pistes molt fàcils. Hi trobarem alguna pujada dura, però són curtes. Un cop arribem a les Gunyoles, moment de descans i relax tot gaudint d'unes vistes 360° molt boniques. Per tornar, és més planer, a excepció d'una rampa que no ens esperàvem i, que al tenir molta graveta, ens ha costat una mica més del compte. Un cop a Viladellops, hem decidit seguir per l'esquerra i agafar carretera fins Canyelles i no pujar pel corriol de l'"Amazonas". Així hem aprofitat per fer un trago i refrescar-nos al Casal. I res més, des d'aquí fins el mas d'Artís i a casa. Ruta, tècnicament, sense complicacions i camins molt rodadors.