Photo ofCubelles - mas de l'Artís - castell de Penyafort - església de Santa Maria de Penyafel - casa Alta - Cubelles Photo ofCubelles - mas de l'Artís - castell de Penyafort - església de Santa Maria de Penyafel - casa Alta - Cubelles Photo ofCubelles - mas de l'Artís - castell de Penyafort - església de Santa Maria de Penyafel - casa Alta - Cubelles

July 9, 2023
July 2023

near Cubelles, Catalunya (España)

Sortida, la d'avui, per tornar a visitar el castell de Penyafort i, de passada, l'església de Penyafel, amb gairebé +1000m de desnivell. Comencem direcció Vilanova i la Geltrú per desviar-nos a l'esquerra i pujar cap al mas de l'Artís i, així, després pujar pel sempre exigent i bonic corriol "el fondo de les Oliveres". Un cop a dalt, baixem una llarga pista fins Torrelletes per girar a l'esquerra i tornar a pujar, però aquest cop per un sender més pedregós que m'ha fet posar el peu a terra un parell de vegades. Arribem al castell, una mica d'asfalt i, per últim, a l'església. Per tornar a Cubelles, anem en busca de la urbanització Daltmar, algun corriolet més i ja hi som a la terrassa amb una bona i molt freda cervesa a la mà.