Cubelles - ermita de la Trinitat - monestir budista del Garraf - Cubelles

Photo ofCubelles - ermita de la Trinitat - monestir budista del Garraf - Cubelles Photo ofCubelles - ermita de la Trinitat - monestir budista del Garraf - Cubelles Photo ofCubelles - ermita de la Trinitat - monestir budista del Garraf - Cubelles

August 11, 2022
August 2022

near Cubelles, Catalunya (España)

Dos clàssics al preu d'un!! Amb poc més de +1200m de desnivell, visitem dos llocs típics del Garraf. Els primers i últims 6 km transcorren per carreteres secundàries i carrils bici. La resta, quasi tot per pista i algun corriolet. El tram d l'ermita és, potser, el més feixuc. Quasi 7 km de puja i baixa amb bones, i curtes, rampes. Un cop al lloc, vistes molt guapes de tota la costa. Per anar al monestir budista, triem el sender fondo de Vallgrassa. Corriolet senzill, ràpid i divertit. Foto i baixem cap al poble abandonat de Jafre, per agafar el corriol que queda a mà dreta. Aquest una mica més trencat que l'anterior, però que el fa més divertit. Tornem a pujar, ara per un altre corriol força més complicat, però que amb paciència i una mica de cames, es fa sense problemes. I ja està. Més pista fins tornar a trepitjar l'asfalt i a casa.