Cubelles - ebike day Penedès Tècnic 2022 - Cubelles

Photo ofCubelles - ebike day Penedès Tècnic 2022 - Cubelles Photo ofCubelles - ebike day Penedès Tècnic 2022 - Cubelles Photo ofCubelles - ebike day Penedès Tècnic 2022 - Cubelles

-15 ft
July 26, 2022
July 2022

near Cubelles, Catalunya (España)

Molt bona sortida la d'avui aprofitant que ja no hi ha restriccions per l'onada de calor i alt risc d'incendis. Amb una mica més de +1000 m de desnivell hem fet aquesta divertida ruta on hem trobat de tot. Una primera part, per pista entre vinyes, fins Sant Jaume dels Domenys molt maca i fàcil. Un cop allí, corriols a dojo molt divertits. Els primers, un pelín tècnics en algun punt. Però després de deixar l'urbanització el Papagai, més senzills i amb més "flow". Quan deixem Bellvei, tornem a agafar una bona corriolada fins Segur de Calafell, que no tenen res que envejar a la resta. Un cop a la platja, tornada fins Cubelles pel passeig. En resum, gran ruta que han preparat des d'Ebike Tour i, opinió personal, millor que l'edició de l'any passat, on hi havia massa asfalt.