Photo ofCubelles - can Trabal - serra de la Llampa - riera de Pelagons - Olivella - riera de Ribes - Sant Pere de Ribes - Cubelles Photo ofCubelles - can Trabal - serra de la Llampa - riera de Pelagons - Olivella - riera de Ribes - Sant Pere de Ribes - Cubelles Photo ofCubelles - can Trabal - serra de la Llampa - riera de Pelagons - Olivella - riera de Ribes - Sant Pere de Ribes - Cubelles

-47 ft
November 25, 2023
November 2023

near Cubelles, Catalunya (España)

Sortida, la d'avui, que faig quan vull fer una ruta sense molt de desnivell i, tècnicament, fàcil. És prou ràpida i fins Olivella és tot per pista. A partir d'aquí i per arribar a Sant Pere de Ribes, he anat per la riera. Sobretot cal anar amb compte a l'inici i al final, ja que és pedregosa i podem caure. Jo l'he feta sense posar peu a terra, es veu que avui estava inspirat. Surten gairebé +1000m de desnivell.
ATENCIÓ; quan arribeu a Viladellops, no agafeu la pista que queda a mà esquerra abans d'arribar al poble, ja que estan instal·lant un fotimer de plaques solars i s'han menjat el camí. Jo he continuat per veure si hi havia algun pas alternatiu, però no. Així que seguiu recte i empalmeu amb el track un cop passeu Viladellops.