Photo of*CRISTIAN QUIERE CURRIS Y LOS VA A TENER* Collserola i corriolada per la zona de Sant Cugat i Cerdanyola Photo of*CRISTIAN QUIERE CURRIS Y LOS VA A TENER* Collserola i corriolada per la zona de Sant Cugat i Cerdanyola

-9 ft
March 3, 2023
March 2023

near el Poblenou, Catalunya (España)

Como decía Confuncio: "No hay luz sin dia ni con Cristian salida sin avería" ....pero no nos adelantemos, amigos. Això ja arribarà. Comencem pel principi: quedem al PuntoBase de "La Pelu" per anar tirant cap a Collserola (tard però amb ganes). Avuí voliem intentar fer una sortida lo més CorrioleraEndurera possible per la zona de Can Coll. Pugem fins a Juaco i fem la primera trialera de baixada (molt divertida i trencada) amb la meva 1a menjada d'arbre amb el Tractoret. Res important. Seguim i baixem per un curri tancat, trencat i molt entretingut fins a Can Coll, i a partir d'aquí comença el bucle de muntanya russa corrioler per la Zona. Repetim vàries vegades els tobogans de Can Coll i trinxem tmb la part de Cerdanyola. Un no parar. Curris de baixada bastant trinxasuspencions amb RockGarden a saco i de pujada bastant entretinguts. La tornada la fem per pista per poder fer la del Dipòsit, ja un clàssic, on el Cristian ha decidit punxar (ja un clàssic també) al final d'aquest. Reparació express i cap a cada cagant llets, que no arribem a treballar.

• Photo of MARC RODRI LLONCH
    MARC RODRI LLONCH Mar 3, 2023

El Cristan també amb la E-bike🧐? Noooo...😩

• Photo of Ramon Oven
    Ramon Oven Mar 3, 2023

És per culpa seva que anem amb e-bike!!!