Crestes de Sant Pere + Bellmunt

October 20, 2022
October 2022

near Sant Vicenç de Torelló, Catalunya (España)

Ruta endurera per les contrades de Sant Pere de Torelló amb 5 baixades molt guapes on, anirem crestejant les característiques llengües de roca de la zona.

13 kms de corriol, el 85% de baixada.

Les baixades són un xic tècniques (penseu que el 80% anem per sobre lloses de roca) però es deixen fer bé, fins i tot hi ha molts trams ràpids i amb flow. L'última potser és la més tècnica, a la primera part hi ha alguns escalons i una canal que són bastant putes.

Pujades còmodes per bones pistes, menys:
- El final de la primera pujada que és per corriol (del km 6'2 al km 7'2).
- Els últims 100 metres per arribar a la segona baixada (km 13'7) molt costeruts i algun esglaó.
- Els últims 150 metres per arribar a l'última baixada (km 36,3) amb algun pas a peu.

El puja i baixa a Bellmunt ha estat improvisat, anàvem bé de temps i com que ni jo ni el meu pare hi havíem estat mai, hem decidit acostar-nos-hi. Són 7'5 kms extra que podeu eliminar de la ruta, ja que hi anem i tornem per la mateixa pista asfaltada. Això si, les vistes des del santuari i la baixada a "tumba abierta" per l'asfalt, impagables.

• Photo of Oriol Buxó
    Oriol Buxó Aug 1, 2023

La ruta val la pena excepte el descens per l'última cresta, una vegada ja havíem tornat al poble, ja que té diversos trams sense traçada evident, desnivells molt pronunciats, quasi inciclables i perillosos, igual que algún repetxó que no es apte ni per fer amb ebike.

• Photo of alao
    alao Oct 7, 2023

En los videos tienes q poner q No es para niños, si no no deja activar la campanita 🛎 la ruta la hacemos este Domingo con @Santipanzeta y demás compañeros, nos gusta q sea de bastante roca 👍🤘y con vistas impagables. Gracias por tus rutas, comentarios y videos 👍 ✌️👋😜

• Photo of kaste
    kaste Oct 7, 2023

Disfrutad y gas!
    Ojo con la ultima, tiene algunos tramos de mierda, pero creo que lo compensa con los tramos de bajada.

• Photo of alao
    alao Oct 7, 2023

Gracias 👍 lo tendremos en cuenta