Crespià, Navata, Lladó, Sant Martí Sesserres, Vilademires, Quiexàs

Photo ofCrespià, Navata, Lladó, Sant Martí Sesserres, Vilademires, Quiexàs Photo ofCrespià, Navata, Lladó, Sant Martí Sesserres, Vilademires, Quiexàs Photo ofCrespià, Navata, Lladó, Sant Martí Sesserres, Vilademires, Quiexàs

September 15, 2021
September 2021

near Crespià, Catalunya (España)

Feta el 15/09/2021 per la tarda i amb molta xafogor.

Ruta fàcil tècnicament.

Molt variada i amb bones vistes. Visita d'Ermites interesants com la de Sant Pere de Navata, abans de Navata i la de Sant Martí de Sesserres, objectiu de la ruta.
També interessants les Ermites dels Apòstols desprès de Lladó i les de Valdemires i Queixàs.

La primera part fins a Navata i Lladó es bastant planera i molt ràpida amb vistes del Fluvià després d'Espinavessa.
Desprès de visitar Lladó, que té la impressionant Santa María de Lladó i al costat la Canónica Agustiniana, sortim direcció la petita Ermita dels Apòstols que te un mirador amb una bona vista. Continuem i hem de travessar un bosc que en general és fàcil encara que hi han molta llenya petita pel camí fins que arribem a la carretera de Sant Martí Sesserres. S'han de passar tres tanques que heu de deixar ben tancades doncs hi ha molts animals lliures en la finca.

Desprès de Sant Martí i de deixar la carretera hi ha una bona baixada de terra fins arribar al fons de la vall desprès de Can Coromines, on hi ha una petita ermita amagada darrera un arbre, i trobem una carretera pavimenta que segueix la Riera de Sant Jaume molt ràpida fins que trobem el camí per pujar a Sant Roc i a Valdemires.

Sortint de Valdemires tornem a trobar una pista de terra amb algunes pujades fortes fins que arribem a Mas Cucut i a Queixàs.

De Queixàs tornem al punt de sortida travessant la carretera de Figueres a Olot i per pista i carretera arribem a Crespià.

Gaudiu de la ruta amb bon temps per aprofitar les vistes.