Costa Pubilla, Coll de la Bona i Cim Pedra Picada des de Montgrony

Photo ofCosta Pubilla, Coll de la Bona i Cim Pedra Picada des de Montgrony Photo ofCosta Pubilla, Coll de la Bona i Cim Pedra Picada des de Montgrony Photo ofCosta Pubilla, Coll de la Bona i Cim Pedra Picada des de Montgrony

September 27, 2023
September 2023

near Montgrony, Catalunya (España)

Ruta circular des de Montgrony passant per:
- Font dels Ocells
- Ermita de Sant Joan de Cornudell
- Font de can Torra
- Collet de Maians
Començo abans d´arribar a montgrony, hi ha un aparcament al costat dret de la carretera on hi poden quebre 4 o 5 cotxes, a l´esquerra hi ha la pista que ens portaria a viles xiques i viles grosses.Es aquesta on comencem a enfilarnos cap al costa pubilla, primer es una pista de molt bon fer pero quan aquesta s´acaba começa un camp a traves, que tot i portar el turbo posat i el plat gros, em costa i molt enfilarme per aquesta costaruda pendent.
Un cop a dalt val la pena l´esforç fet, les vistes son espectaculars, a partir d´aqui, tot i no esser un bici carril tot es una mica mes facil, anem fem pujes i baixes, que si el pedra picada, que si el costa roja, fins arribar a la creueta.Un cop aqui ja comença el desnivell, troços per pista, troços per carretera.Si seguiu el meu track a la carretera aneu em compte que em vaig passar el trencant de la pista i vaig haber de girar.Aqui agafem una pista que va anant per sobre paralel a la carretera que en queda sota, fins que finalment arribem a la carretera, segueixo un troç per carretera fins a trobar el trencant de st. joan de cornudell, aqui visito l´ermita i segueixo per pista fins arribar el cotxe.
abans de donar la matinal per acabada, m´arribo a montgrony, val la pena i llastima de no portar un candau i poder deixar la bici al pati i poguer-mi recrear una mica mes.