Corriolada Castellcir Tona

March 1, 2021
February 2021

near Castellcir, Catalunya (España)

Pugem per pista --i un senderet al final-- cap a Collsuspina pels Tres Roures, seguim amunt cap a Sant Cugat de Gavadons però sense arribar-hi, a l'Oller, decantem a dreta i amunt per un caminet poc fressat. Al Camí de Can Regàs agafem el sender que esdevindrà trialera recta avall cap al Solà i després sender 10, total 3Km guapos fins travessar la carretera.

Cap els Turons de la Plana Ausetana, tobogan maco i seguim amb vistes camí de Tona on comença la remuntada del dia. I com que no en tenim mai prou decidim (es que van davant decideixen) pujar per sender als miradors del Pirineu i el Roc Gros. Massa transitats avui, per sort trobem la gent dalt i no pel camí. I per rematar-ho, cap a les antenes, amunt amunt.
Anem a buscar la baixada folla per la trialera de les baumes de Castellar, és una animalada però un parell l'han baixada al cim de la bici, tot i que és un pedregar dret i desagradable.

Per millorar el dia anem al sender flow a córrer en ziga-zag entre arbres, és meravellós, i després pel Barbot cap al sender del Torrent de la Sauva Negra tram 2, prou maco.
Una mica més de caminet, una mica de riera, per dins si no hi ha massa aigua, i acabem amb la p pujada encimentada cap a Castellcir.