Cornellà de Terri - Vilafreser - Sant Esteve

Photo ofCornellà de Terri - Vilafreser - Sant Esteve Photo ofCornellà de Terri - Vilafreser - Sant Esteve Photo ofCornellà de Terri - Vilafreser - Sant Esteve

April 10, 2023
April 2023

near Cornellà del Terri, Catalunya (España)

Ruta pel Plà de l' Estany totalment ciclable, amb desnivells mínim excepte en dos o tres llocs en que per salval el riu Terri hi ha alguna baixada i consegüent pujada bastant pronunciada, pero curta.
L' entorn es fantàstic i per aquestes dates d' Abril, els camps llueixen en tota la seva espectacularitat de colors, els contrastos de grocs i verds son fantàstics.
Cada poble o petit nucli te la seva ermita o capella, amb una tranquilitat envejable, el 80 % del recorregut es per pistes amples de terra compactada amb grans extensions de conrreu a banda i banda del camí.
Hi ha petits trams de carretera en que s' ha d' anar amb cura, son curts i de poc trànsit pero algun cotxe ens hem trobat.
La solitut, el silenci, els colors, i unes pedres que intueixen una història - com els frescos originals que varem poder veure a l' Esglèsia de Sant Cugat de Ravós del Terri, - fan que sigui una ruta per gaudir-la amb tota la tranquilitat del mon.