coneixent les rodalies de Tona per corriols, margues i cingleras.

Photo ofconeixent les rodalies de Tona per corriols, margues i cingleras. Photo ofconeixent les rodalies de Tona per corriols, margues i cingleras. Photo ofconeixent les rodalies de Tona per corriols, margues i cingleras.

August 4, 2022
August 2022

near Tona, Catalunya (España)

Ruta feta amb la ideia de gaudir de la BTT en mitg d'un terreny espectacular 👍 ja característic de la comarca d'Osona, intentant com sempre ciclar per tots els trams posibles de senders i corriols tant de pujada com de baixada dins d'un nivell moderat a ↗️😉.
De manera molt puntual toca baixar de la bici varies vegades, segur que et pot millorar la traçada a la zona de margues per poder entrar i sortir sobra de la bici i no quedar tancat al sot de la margue.

creuar per on es pogui millor, el corriol es just devant.

es llarg amb tram ràpids i d'altres algo més lents, té petits pasos una mica técnics peró de bon fer.

Aquest corriol està un pel brut al principi amb algún tram curt axargaïat peró prou interesant, té un prei de pasos que toca baixar de la bici molt puntual.