Collsacabra: Tavertet-Rupit-El Far-Roques encantades-Santuari La Salut

Photo ofCollsacabra: Tavertet-Rupit-El Far-Roques encantades-Santuari La Salut Photo ofCollsacabra: Tavertet-Rupit-El Far-Roques encantades-Santuari La Salut Photo ofCollsacabra: Tavertet-Rupit-El Far-Roques encantades-Santuari La Salut

April 7, 2023
April 2023

near Tavertet, Catalunya (España)

Ruta espectacular i sense complicacions, que ens porta al Santuari del Far. Sortim de l'Avenc cap als miradors dels cingles, i agafem el camí cap a Rupit, que surt des d'El Perer. Arribats a Rupit, seguim pista a Sant Joan de Fàbregues, Salt de Sallent, i travessem pel Torrent del Gravet en direcció El Far. Els cingles de Castellet són preciosos, amb flors, bestiar i camps verds. Seguim cap al poble de Susqueda i pugem al Coll de Condreu. Anem al Santuari del Far per la carretera i tornem de nou al Coll de Condreu per entrar dins les fagedes i les roques encantades, fins al Santuari de la Salut, amb vistes panoràmiques a la Garrotxa. Ens aturem una estona a la terrassa del santuari per prendre una birra i admirar les vistes. Marxem del santuari per fagedes i boscos d'avets fins trobar la carretera que ens porta cap a Rupit, i des del Pont dels Tres Ulls, agafem de nou el sender cap a El Perer, des d'allà pugem a Mas Rajols, i agafem la carretera dels miradors fins a l'Avenc.