Collsacabra: Santuari de Cabrera (1.311m)

Photo ofCollsacabra: Santuari de Cabrera (1.311m) Photo ofCollsacabra: Santuari de Cabrera (1.311m) Photo ofCollsacabra: Santuari de Cabrera (1.311m)

April 6, 2023
April 2023

near Tavertet, Catalunya (España)

Espectacular ruta assolint el cim del Santuari de Cabrera a 1.311 metres d'alçada. Sortim de Tavertet cap a Rupit, Sant Joan de Fàbregues, el Salt de Sallent (sense aigua, una pena i molt preocupant) per dirigir-nos tot seguit cap al Camí de Falgars. Anem pujant per camins empedrats i pistes fins arribar a Les Marrades, a peus del cim de Cabrera. Aquí baixem de la bici per emprendre la pujada a peu, tibant les bicis, pel sender empedrat que arriba al cim del Santuari de Cabrera, un lloc espectacular amb vistes excepcionals. Un cop fetes les fotos pertinents i havent admirat la bellesa del lloc, tornem cap a baix pel sender empedrat i desfem tot el camí fins arribar a una cruïlla que ens portarà a Cantonigros. Dinem en aquest poble i per tornar a Tavertet agafem una pista molt còmode que surt de la carretera, abans dels restaurant.