Photo ofCollbató - Coll de les Bruixes - Sant Salvador de les Espases - Plà Fideué - els Blaus - Collbató Photo ofCollbató - Coll de les Bruixes - Sant Salvador de les Espases - Plà Fideué - els Blaus - Collbató Photo ofCollbató - Coll de les Bruixes - Sant Salvador de les Espases - Plà Fideué - els Blaus - Collbató

May 11, 2023
May 2023

near Collbató, Catalunya (España)

Sortida sense destí, d'anar fent. Collbató, baixar els italians i agafar un sender a l'esquerra que porta fins a la pujada de Ca n'Estruch. Després baixada fins a la Puda. Pujada al Coll de les bruixes, Sant Salvador de les Espases i Plà del Fideué, Olesa, els Blaus, Esparreguera i Collbató per la serra de Can Dolcet. Quan he arribat a la Puda he decidit anar a Sant Salvador de les Espases, que no havia anat mai. I ara se perquè no havia anat. Des del coll de les bruixes no seguiu el track si no sou uns màquines baixant esglaons, pedres i arrels. I pujant-les. Feia molt de temps que no empenyia tantíssim la bici. L'errada ha estat buscar sobre la marxa una ruta per arribar a Sant Salvador de les Espases, sense fixar-me que la data era de feia 5 anys, y que deia que era trialera i de nivell. El camí estaba molt tapat per la vegetació, i he acabat molt marcat a cames i braços. I respecte a la tècnica necessària per fer-la, ja us dic que molt, molt, molt alta. I estar molt fort. Si ho arribo a saber no l'hagués fet. La sortida de Sant Salvador és més factible de fer, però l'arribada... La resta és pista sense dificultat, llevat del desnivell. Ruta curta però molt dura per l'energia gastada pujant la bici arrossegant-la.

PictographRuins Altitude 1,228 ft

Descripció

PictographRuins Altitude 1,236 ft

Comença just abans de la pujada dels italians, a la dreta. Te un parell de passos on he hagut de posar peu a terra.

PictographPhoto Altitude 419 ft

PictographPhoto Altitude 761 ft

Per aixó aquesta zona es diu els Blaus, perquè tenen milonita que els dóna aquest color tan característic.