Collbató - Can Masana - Castellferran - el Bruc - Collbató

Photo ofCollbató - Can Masana - Castellferran - el Bruc - Collbató Photo ofCollbató - Can Masana - Castellferran - el Bruc - Collbató Photo ofCollbató - Can Masana - Castellferran - el Bruc - Collbató

2 hours
May 1, 2023
May 2023

near Collbató, Catalunya (España)

Ruta senzilla fins el Camí de les batalles. Allí agafo una variant a la dreta que em porta fins on comença el sender cap a la Roca foradada. Aquesta variant té unes rampes importants, però després el mirador cap a Manresa val la pena.
Passat Can Masana, un trencall cap a Sant Pau de la Guàrdia. Abans d'arribar a Sant Pau cambiem el rumbo i tornem cap a Can Masana. Aquest tram té un parell de punts perillosos. Visitem les runes de Castellferran i un mirador cap a la muntanya. Després baixem cap al Bruc per les Batalles però per la riera que baixa fins al mateix poble. Baixada divertida i ràpida. Entrem a Collbató per la riera de Can Dalmases. Nivell moderat per les pendents fortes cap a Can Masana d'anada, i per un parell de punt a senders baixant de tornada cap a Can Masana.