Collbató - Ca n‘Estruch - Funicular - la Puda - Italianos - Collbató

Photo ofCollbató - Ca n‘Estruch - Funicular - la Puda - Italianos - Collbató Photo ofCollbató - Ca n‘Estruch - Funicular - la Puda - Italianos - Collbató Photo ofCollbató - Ca n‘Estruch - Funicular - la Puda - Italianos - Collbató

May 11, 2022
May 2022

near Collbató, Catalunya (España)

Ruta corta però intensa per la tipologia del camí. Fins a Ca n’Estruch és tot sender de baixada, amb un parell de punts una mica tècnics. Després un parell de km per la C-55 fins al funicular. Per darrera de les vies agafem un sender bastant més tècnic i estret que l’anterior. Braços i mans han quedat esgarrapats per les branques. Arribem fins a la Puda, creuem la C-55 i pujem fins Ca n’Estruch una altre vegada, però ara per asfalt durant un parell de km. Passem la barrera a l’esquerra i comença una pendent forta i llarga fins arribar al cim del turó. Baixem direcció Collbató i agafem el trencall cap als italians. Després del sender ve la pendent de 55 metres de desnivell en menys de 200 metres. Arribem al forn de calç i entrem a Collbató pel primer sender. Ruta molt dura per a bici pulmonar. Dificultat moderada pels senders i perquè a les dues pujades fortes fa falta jugar amb el pes a sobre de la bici per no perdre la tracció. Cerveseta final a la plaça de l’església.

PictographMine Altitude 1,234 ft

PictographMine Altitude 1,240 ft

PictographTrain stop Altitude 436 ft

PictographReligious site Altitude 646 ft

Només són 55 metres de desnivell, però els has de fer en menys de 200 metres.

PictographProvisioning Altitude 1,280 ft

Fi de ruta i refrigeri a Cal Meteocoll. El lloc més tranquil i bonic del poble per prendre algo, però no el més barato.